Project Description

ארגוקום – ניתוח ובניית פרופיל על בסיס שיחות זמן אמת

מערכת הקלטה CQ פותחה ומשווקת עבור הקלטת שיחות ממרכזיות הטלפון

Crystal Quality® Voice Analytics – ניתוח שיחה בזמן אמת. המערכת בונה פרופיל אישיות באמצעות ניתוח הדיבור ללא תלות בשפה ותרבות, מבוסס על מדידת תבניות דיבור הקיימות באופן טבעי אצל כל אדם. תבניות אלו משקפות תגובות רגשיות ונטיות להתנהגויות מסוימות כגון מזג האדם, נטייה לקחת סיכונים, חברתיות, פתיחות, קנייה, יכולת הסתגלות ועוד. המערכת עוזרת בזיהוי וחיזוי של לקוחות בסיכון או אלו בעלי הסיכויים המרביים לקנייה.

המערכות מאפשרות להבין התנהלות לקוחות והנציגים ולהסיק מסקנות לגבי תפקוד החברה ואיכות פעילות המוקד:

מערכת הקלטה CQ + Voicesense 

קבל מידע בזמן אמת על אספקטים עיסקיים כגון פוטנציאל סגירת עיסקה, ביצועי המוכרן ומיקודו בדרך המכירה המתאימה ללקוח:

  • ניתוח דפוסי דיבור של הלקוח בשיחת נציג.
  • מתמחה באפיון התנהגות על ידי ניתוח דיבור.
  • מציאת הקשר בין התנהגות לקוח לפעולות עתידיות, לדוגמא: בהחזר הלוואות, סיכויי קנייה.
  • קטגוריות חיזוי – המערכת מאבחנת קבוצות הסתברות הניתנות להתאמה.
  • מתממשקת לשרת הקלטות CQ לקבלת תזרים השיחה, ונתוני שיחת הנציג.
  • תוצאת ניתוח המידע מתקבלות במחשב הנציג ובעמדת מנהל.

מידע בזמן אמת על אספקטים עסקיים ופוטנציאל המכירות, ביצועי המוכרן ותהליכי המכירות.
מערכת הקלטה CQ פותחה ומשווקת עבור הקלטת שיחות ממרכזיות הטלפון.
המערכת משמשת בעיקר הקלטת שיחות של שלוחות הטלפון ממוקדי השיחות וההנהלה.

מדוע לבחור ®Crystal Quality?

  • קבל החלטות טובות יותר

  • גלה את הכוונות האמיתיות של אנשים

  • חסוך משאבים יקרי ערך

  • הקשב למשתמש

  • סיווג לקוחות

  • מדע אמיתי

  • ניתוח בזמן אמת

  • הכשרה יעילה

שילוב Voicesense עם CIS מאפשר לך לקבל אינסוף אפשרויות, בענן, או בשטח, בתוך שניות, במרחק לחיצה אחת!

  •   לוח מחוונים AKA מנתח שיחה

    לוח המחוונים מנתח הקריאה  הוא מסך הניתן לפעולה הזמין לכל הלקוחות המציגים הן תכונות סוכן והן תכונות לקוח. ציונים אנליטיים אלה משמשים כדיי ליידע ולשפר את האינטראקציה הנוכחית בשיחה, בנוסף להערכה והכשרה של נציג הטלפון.

  • מנבא החזר של ההלוואה

    חיזוי הסתברות החזר של מועמדים להלוואה באמצעות הקול שלהם בלבד. חיזוי סיכון ההחזר של המועמדים בשלב מוקדם של השיחה פירושו: נציגי הטלפון חוסכים זמן. חתמים מבלים פחות זמן בהסתכלות על הלוואות גרועות, חוסכים כסף, ומקבלים החלטות טובות יותר בהלוואות בראש משפך המכירות.

  • מנבא גביית חובות

    זהה באופן מיידי לקוחות עם ההסתברות הגבוהה ביותר להחזר; ללא ניתוח נתונים יקר; ללא קצב שיחה כבד ואסטרטגיות מגע עמוקות. השתמש בכוחה של אקוסטיקה כדי לזהות את אלה שסביר ביותר שיחזירו את החשבונות שלהם, תוך מתן טוהר המיקוד בחשבונות החשובים ביותר.

  • מנבא הצלחת מועמד

    Voicesense מאפשרת למאתרי כישרונות לשחרר צוותי גיוס מתהליך הסינון הטקטי. הניתוח האקוסטי שלנו מעצים את המגייסים לעשות את עבודתם החשובה ביותר על-ידי התמקדות במועמדים החשובים ביותר – מה שהופך את העסקתם לאינטליגנטית יותר.

  • מנבא המרות מכירות

    VoiceSense מזהה מתקשרים עם סיכוי המרה גבוהה והפניות בתחילת שיחת המכירה, בשניות, באמצעות צליל הקול שלהם בלבד. Voicesense מקשרת דפוסי דיבור טיפוסיים עם נטיות התנהגותיות כדי לספק ניטור בזמן אמת של הלקוח ומיקום הסוכן, כמו גם מתן הדרכה אינטראקציה.

  • מנבא תכונות אישיות

    Voicesense יכולה, באופן מיידי, בתוך שניות, בקריאה הראשונה, לזהות את התכונות האישיות של הלקוח, ולסייע ביצירה של מכירות או שיחת שירות לקוחות המרה גבוהה. אנו מקשרים דפוסי דיבור טיפוסיים עם נטיות התנהגותיות, ותכונות לקוח כדי לספק ניטור בזמן אמת של אופי הלקוח, כמו גם הדרכה אינטראקציה.

  • מנבא עובדים והערכת בריאות

    קבל תובנות מוקדמות לגבי הבריאות הנפשית של העובד וההסתברות לעזיבה, התומכות בפעולות מנע כדי לשמור על אנשי מפתח.
    Voicesense רותמת את העוצמה של אקוסטיקה כדי לעזור להעריך את שביעות הרצון של העובדים ואת הבריאות המנטאלית של העובד.

 צרו קשר עם משרדי ארגוקום