הקלטות שיחה לעסקים: ארגוקום בע”מ

אין עסק שלא משתמש בשירותי טלפוניה, לרבות שירות הקלטת שיחות לעסקים. השימוש נועד בין היתר כדי לשפר תהליכים ארגוניים ולהעצים את איכות שירות הלקוחות.

ארגוקום בע”מ (ERGOCOM Ltd) העוסקת בייבוא ובשיווק מוצרי תקשורת בסביבה העסקית, מציעה ללקוחותיה מערכת הקלטת שיחות ואנליטיקה הכוללת סיווג מילים שנותנות מענה מלא לכל בעיה, ניטור שיחות והתאמת הטכנולוגיה לכל החברות הגדולות בעולם הפועלות בתחום.

“אנו מספקים פתרונות טכנולוגיים בתחום התקשורת ומשמשים כיבואנים של כמה וכמה יצרנים מובילים בעולם”, מסביר אבי לוי, סמנכ”ל שיווק ומכירות בארגוקום בע”מ. “התמהיל של החברה הוא להביא פתרונות תקשורת מותאמים לכל סוגי המרכזיות בישראל. המוצרים שלנו מתאימים לכל השוק ותומכים בטכנולוגיות המובילות בעולם. פתרונות ההקלטה והניטור הם גנריים ומתואמים לכל לקוח ממערכת הקלטה בודדת ועד אלפי פורטים ומאות אתרים”.

CIS Fully MiFID II Compliant Unified Recording Solutions VOIP GSM Screen & SMS ארגוקום

לארגוקום כמות לקוחות שהולכת וגדלה בישראל, הרבה בזכות תוכנת הקלטות שפותחה על ידה בארץ ומשווקת ברחבי העולם. בין לקוחותיהם הגדולים ניתן למצוא את חברת החשמל, מד”א, כיבוי אש, רכבת ישראל, משרדי ממשלה ועוד.

“ארגוקום הרחיבה את סל הפתרונות שאנו יודעים להציע ללקוחות בתחום של הקלטות שיחה, ניתוחי שיחות  Voice Analytics“, מוסיף צבי גולדשטיין, מנהל הטכנולוגיה הראשי של ארגוקום בע”מ. “המערכת שלנו יודעת לספק בזמן אמת נתונים חשובים על השיחה ועל המגמה שלה, כולל תמלול. דרך איתור המילים וניתוחן אפשר לבצע גם תהליכי אנליטיקה ועיבוד נתונים, ובדרך הזו לשפר את השירות שחברה תספק ללקוחותיה”.

עוד שירות שנראה כאילו נלקח מז’אנר סרטי האקשן הוא היכולת לבנות פרופיל אישי של מתקשר על בסיס הקול שלו בלבד. כך מתאפשר תמלול שיחה בזמן אמת ועוד. לא מדובר בשירותים טכנולוגיים שהובאו מסרט ריגול הוליוודי, אלא בפתרונות יום יומיים שחברת ארגוקום בע”מ מספקת ללקוחותיה, מה שהפך אותה לאחת מהחברות המובילות בישראל בתחום.

“למערכת שלנו יש אפשרות לזהות בקול של המתקשר מדדים מסוימים, כאלו שעשויים להעיד עליו האם הוא לוקח סיכונים או עומד בהתחייבות למשל”, ממשיך צבי. “כך נציג השירות שמולו יכול לקבל מידע רחב יותר שיאפשר לו לקבל החלטה בצורה הנכונה ביותר, כמו לדוגמה כאשר בנק צריך לדעת האם לאשר בקשה להלוואה או לא. הפקיד יכול לדעת האם לתת למתקשר את האישור על בסיס הנתונים שקיבל מהמערכת שניתחה את קולו וקבעה האם הוא אמין או לא”.

אבי, מה מבדיל אתכם מחברות אחרות?

“מערך השירות של ארגוקום איכותי מאוד וזמין ללקוחות 24 שעות, שבעה ימים בשבוע. הזמינות שלנו גם טובה יותר מהמתחרים. כמו כן, המערכת שלנו מרובת שפות ונמצאת בפיתוח ובהתאמות כל הזמן, בקרוב תהיה אפשרות להתקין את מערכת ההקלטה כמערכת ענןCloud version  באמצעותה יהיה ניתן לטפל בכמות גדולה מאוד של לקוחות בלי הצורך להתקין שרת באתר הלקוח”.

לדברי לוי, קיים יתרון נוסף שהחברה שלו יודעת להציע והוא האפשרות להקליט למשל את המסכים של נציגי השירות בחברה. כך ניתן לשפר את היעילות של המוקד ובעזרת מערכת טפסים ומבחנים מובנית להעביר משוב לנציגי השירות QM, ולראות איפה הם יכולים עוד להשתפר.

“קיימת גם האפשרות להקליט שיחות ולהעביר נתונים עליהן בזמן אמת, כמו במוקד מד”א”, ממשיך לוי. “אם חשוב לי כמנהל שמילים מסוימות יתריעו בפניי על אירוע חשוב אז אפשר לתכנת את המערכת שתפעל בצורה הזו.

“לצד טכנולוגיות נוספות שנמצאות בפיתוח, המערכת שלנו יודעת לזהות גם בזמן אמת, תוך שניות, האם המתקשר לשירות הלקוחות הוא אותו אדם המבקש את השירות או לא”, מגלה צבי. “הרעיון שעומד מאחורי זה הוא שאם אדם מתקשר לבנק, או למקום אחר, לוקח פרק זמן של 30 שניות ויותר לערוך לו הליך זיהוי גם אם הוא מקיש על מקשים שונים להזדהות מקדימה. המחשבה היא להביא פתרון שמזהה אותו תוך שניות וחוסך זמן נציג של 20 עד 30 שניות לכל מתקשר”.

ומה בנוגע לפתרונות הקלטה עבור טלפונים ניידים?

“התחברנו בשנה וחצי האחרונות לספק סלולרי שנותן גם פתרון להקלטה בסלולר עסקי. יש אצלנו את האפשרות לקחת עבור העובדים קו סלולרי ולהקליט את כל השיחות שמתקיימות על הקו הזה, בין אם הוא בבית או במשרד.

“ישנה גם ההפרדה בין ארגונים קטנים לגדולים. במידה ומדובר בארגון קטן עד בינוני בכוח האדם שלו, אשר אין ברשותו פלטפורמת ניהול, יש אפשרות להנפיק דוחות ונתונים בעלי ערך מכל סלולר ולהעביר שיחות מהמשרד כך שינותבו לטלפון של העובד.

CIS

“זה צורך שהתפתח”, מבהיר לוי. “הקלטות השיחה לעסקים נותנות ערך רב והיום עם האפליקציות קשה יותר לאסוף את המידע החשוב לעסק. לכן אנחנו מציעים גם מרכזייה וירטואלית על הטלפון הנייד, שגם תוכל לנתב שיחות למוקד ולבצע עוד פעילויות, ובקרוב גם נוסיף הקלטת וואטסאפ עסקי והכל תחת מערכת אחת”.

אז אם אתם ארגון שמחפש אחר מערכת מסודרת ויעילה להקלטה בחדרי הישיבות שלכם, או אם אתם דווקא מחפשים אחר פתרונות לטלפונים הניידים העסקיים של העובדים, אתם מוזמנים להתייעץ עם ארגוקום לגבי השירות המתאים לכם ולקבל ממנה את שירותי ההקלטה שהחברות הגדולות במשק ומשרדי הממשלה השונים משתמשים בהם.

ארגוקום בע”מ
 CIS Crystal Quality® Call Recording Solutions
משה שפירא 16 ראשון לציון
טלפון:
03-9514440
פקס:
03-9520660
הכתבה ב-The Marker