מערכת ההקלטה Crystal Quality מחברת CIS

מערכת ההקלטה Crystal Quality מחברת CIS הינה מערכת הקלטה מתקדמת המאופיינת באיכות ויכולת גבוהה, ממשק משתמש מבוסס WEB ותמיכה מלאה בעברית, תהליך התקנה מהיר וידידותי ביותר המשקף אמינות גבוהה ועלויות שרות נמוכות. המערכת מאפשרת הקלטה של 4 עד 512 ערוצים בשרת יחיד, ואלפי ערוצים במספר שרתים משולבים. המערכת מבצעת גיבוי של כל המידע הנדרש במערכת הגיבוי הקיימת אצל הלקוח ביניהם גם מערך אחסון דיסקים. בשעת הצורך ניתן לבצע שחזור מלא בלחיצת כפתור. מערכת ההקלטה תומכת גם בהקלטת מסכי נציגים בסנכרון מלא עם השמע. מערך הרשאות מלא מבטיח גישה לחומר המוקלט רק למורשים לאותו החומר בלבד.

ניהול ההקלטות מתבצע דרך ממשק גרפי ידידותי בעברית מלאה. השרת שומר מקומית הקלטות כאשר נפח השמירה מחושב על פי 6MB לשעת הקלטה. בזמנים שנקבעים בהגדרה מתבצע גיבוי למידע למערך הגיבויים של הלקוח. ניתן לבצע גיבוי ל 3 מיקומים שונים במקביל.

שרת ההקלטות תומך בתצורה של הקלטה אקטיבית במרכזיות תומכות או חיבור ל Port Mirror-.

תכונות רבות נוספות:

  1. יכולת הקלטה של כל המרכזיות הקיימות בשוק.
  2. התממשקות למרכזיות וליישומי מוקד לתיעוד שם נציג.
  3. מסך ניטור זמן אמת להאזנה לשיחות.
  4. הקלטת מסכי עבודה של נציג סנכרון לשיחה.
  5. חיפוש מתקדם עם יכולות סינון נרחבות בהתאם לזמנים,  נתוני שיחה, מידע CTI, מידע עסקי.
  6. מערכת ציונים מלאה. מערכת זו מאפשרת למנהלים לבנות מערך מקיף של שאלות ותשובות בתצורות שונות ושל פרמטרים שנדרשים לבחינה. בזמן האזנה המנהל ממלא את השאלון והמערכת תפיק ציון לנציג.

תקציר מערכת הקלטה:

מערכת ההקלטה Crystal Quality מחברת CIS, מערכת הקלטה מתקדמת מאופיינת באיכות וביכולות גבוהות ואם זאת בממשק משתמש ובתהליך התקנה ידידותי ביותר, שמוביל לאמינות גבוה ולעלויות שרות נמוכות. המערכת מאפשר הקלטה של 4- 512 ערוצים בשרת יחיד. ואלפי הקלטות במספר שרתים משולבים. המערכת מבצעת גיבוי של כל המידע הנדרש לכיוון מערכת הגיבוי הקיימת אצל הלקוח ביניהם גם מערך אחסון דיסקים. בשעת הצורך שחזור מלא בלחיצת כפתור. מערכת ההקלטה תומכת גם בהקלטת מסכי נציגים בסנכרון מלא עם השמע. מערך הרשאות מלא מבטיח גישה לחומר המוקלט רק למורשים לאותו החומר בלבד.

ניהול הקלטות דרך ממשק גרפי ידידותי בעברית מלאה. מערכת ההקלטה CQ הינה החסכונית ביותר בשוק. וניתן לשמור הקלטות באיכות שמע גבוהה רק ב 3.5MB לשעת הקלטה. בזמנים שנקבעים בהגדרה מתבצע גיבוי למידע למערך הגיבויים של הלקוח, ניתן לבצע גיבוי ל 3 מיקומים שונים במקביל.

פתרון ההקלטה המוצע מתבסס על שרת עם תוכנת ה Crystal Quality. ומאפשר הקלטה אקטיבית ממרכזיות תומכות או חיבור ל Port Mirror באתר כך שכל תעבורת השיחות תשוקף לשרת ההקלטות, המערכת תומכת בשמירת נתונים למשך שנים בהתאם לנפח אמצעי אחסון ועובדת בתצורת FIFO.

לדוגמא בתמונה מסך להאזנה לשיחות בזמן אמת, ממשק WEB למשתמשי ומנהלי המערכת.

  1. אופציה לממשק מאובטח לעבודה של משתמשי ומנהלי המערכת HTTPS.
  • מערכת ההקלטה תאפשר להקליט שיחות של הפעילות בזמן אמת. בפתרון ההקלטה המוצע קיימת יכולת לסמן הקלטות עם הערות, לקבוע ניקוד ידני להקלטה, ולהפיק דוחות סטטיסטיים על ההקלטות כמו משכי שיחות בפילוח על פי נציג, כמויות וכו’.
  • קיים תוסף אופציונאלי למערכת ציונים מלאה, מערכת זו מאפשרת למנהלים לבנות מערך מקיף של שאלות ותשובות בתצורות שונות ושל פרמטרים שנדרשים לבחינה. בזמן האזנה המנהל ממלא את השאלון והמערכת תפיק ציון לנציג.
  • למערכת יכולת לבצע הקלטות על פי:
    • תוכנית הקלטות. על פי הדרישה להקלטה של כמות נציגים ניתן לשנות ידנית במערכת ההקלטות אילו שלוחות יוקלטו. בנוסף המערכת כוללת כלי תכנון הקלטות  בו ניתן להגדיר פרמטרים שונים ומורכבים לבחירת הקלטות, כגון הקלטה של שיחות ע”פ כיוון בשעות מסוימות, הקלטה של מספר טלפון מזוהה או להיפך ועוד. 
    • שליטה של נציג להפעלה ידנית של הקלטה. בכדי לשלוט ידנית ביכולת ההקלטה נדרש להתקין במחשב הנציג תוכנה הכוללת פקדים לשליטה על תחילה וסיום הקלטות. סרגל הנציג גם כולל מידע על הקלטות ואופציה להוספת מידע עסקי לשיחה.
  • המערכת תשמור את השיחות עם אפשרות לחיפוש מהיר באמצעות מפתחות חיפוש לאיתור מהיר של שיחה מוקלטת.
  • חיפוש שיחה על-פי נתונים הבאים:
    • טלפון לקוח.
    • תאריך ושעת שיחה. שלוחת נציג.
    • המערכת כוללת יכולות חיפוש מתקדם תוך סינון מרבי לקבלת התוצאה המדויקת ביותר גם בחיפוש על פי קריטריונים נרחבים.
  • נגן הקלטות הכולל מתן סימוני הערות בתוך השיחה. ממשק הניהול כולל נגן מובנה לשמיעת הקלטות, הנגן מאפשר תיוג עם תיאור של נקודות שונות בהקלטה מאפשר גזירת קטע ושמירתו כמוצג בתמונה. כל זאת ללא פגיעה ושינוי בקובץ ההקלטה המקורי.
  • אפשרות לשמור את השיחות בקובץ ולהעביר שיחות מוקלטות במייל

המערכת מאפשרת להעתיק הקלטות מלאות למחשב המנהל וצרף זאת כקובץ למשלוח, גישה להקלטות הוספת מידע מתאפשרת גם דרך ה API של המערכת.

דרך אופציה לממשק לחיבור ממערכות חיצוניות כגון CRM.

  • אופציה -בקרת איכות בזמן האזנה להקלטות ניתן לפתוח טופסי משוב ושאלונים לניקוד איכות ההקלטה. שאלונים אלו נבנים באמצעות כלי ה QA ומותאמים אישית לנושא (קמפיין). מנהל המבצע הערכת נציגים ממלא ניקוד לכל נושא בזמן האזנה לשיחה, בסיום המערכת מפיקה ציון

דוגמא לשאלה בא המענה ניתן בכן/לא

המערכת כוללת דוחות סטטיסטיים מובנים.