whats
app

הקלטת שיחות

המערכת משמשת בעיקר הקלטת שיחות במוקדים, Call Center, שלוחות הטלפון ממוקדי השיחות וההנהלה ועוד

  • קבל מידע בזמן אמת על אספקטים עיסקיים כגון פוטנציאל סגירת עיסקה, ביצועי המוכרן ומיקודו בדרך המכירה המתאימה ללקוח
  • מידע בזמן אמת על אספקטים עסקיים ופוטנציאל המכירות, ביצועי המוכרן ותהליכי המכירות.

מערכת ההקלטה משווקת עם מספר מערכות נלוות כגון:  המערכות מאפשרות להבין התנהלות לקוחות והנציגים ולהסיק מסקנות לגבי תפקוד החברה ואיכות פעילות המוקד.

מערכת הקלטה באמצעות טכנולוגית AI: אבדור Avdor CIS CQ

  • מערכת ניתוח דפוסי דיבור של הלקוח בשיחת נציג.
  • מערכת מתמחה באפיון התנהגות על ידי ניתוח דיבור.
  • מציאת הקשר בין התנהגות לקוח לכשל עתידי לדוגמא: בהחזר הלוואות.
  • קטגוריות סיכון – המערכת מאבחנת ארבע קבוצות סיכון – סיכון נמוך מאד / סיכון נמוך / סיכון בינוני / סיכון גבוה.
  • מערכת שלנו מתממשקת לשרת הקלטות AVDOR CIS CQ לקבלת תזרים השיחה, ונתוני שיחת הנציג.
  • תוצאת ניתוח המידע מתקבלות במחשב הנציג ובעמדת מנהל.

מאמרים שיכולים לעניין אותך

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 03-951-4440