המערכת משמשת בעיקר הקלטת שיחות במוקדים, Call Center, שלוחות הטלפון ממוקדי השיחות וההנהלה ועוד
מערכת ההקלטה משווקת עם מספר מערכות נלוות כגון: המערכות מאפשרות להבין התנהלות לקוחות והנציגים ולהסיק מסקנות לגבי תפקוד החברה ואיכות פעילות המוקד.
מערכת הקלטה באמצעות טכנולוגית AI: אבדור Avdor CIS CQ
- מערכת ניתוח דפוסי דיבור של הלקוח בשיחת נציג.
- מערכת מתמחה באפיון התנהגות על ידי ניתוח דיבור.
- מציאת הקשר בין התנהגות לקוח לכשל עתידי לדוגמא: בהחזר הלוואות.
- קטגוריות סיכון – המערכת מאבחנת ארבע קבוצות סיכון – סיכון נמוך מאד / סיכון נמוך / סיכון בינוני / סיכון גבוה.
- מערכת שלנו מתממשקת לשרת הקלטות AVDOR CIS CQ לקבלת תזרים השיחה, ונתוני שיחת הנציג.
- תוצאת ניתוח המידע מתקבלות במחשב הנציג ובעמדת מנהל.