מרכזיית טלפון IP לארגונים גדולים
Yeastar K2 הינה מרכזיית Pure IP בעלת קיבולת גבוהה המיועדת לחברות גדולות ובינוניות ואף כפתרון של מרכזיה בענן, המרכזייה תומכת בחיבור של עד 2000 משתמשים וב-500 שיחות בו-זמנית. K2 תוכננה לתת מענה לצרכי התקשורת הארגונית העכשווית והעתידית, והיא מספקת תכונות מגוונות ברמה עסקית עם אמינות יוצאת דופן, וכן עונה על צורכי העובדים הניידים בעזרת היישום Linkus Mobile Client. למערכת K2, המבוססת על IP בלבד, ניתן להוסיף בקלות שערי Yeastar עבור תמיכה בממשקים של FXS, FXO, GSM, WCDMA, ISDN BRI, ו-ET/T1/PRI.
מרכזיית הכל כלול
מערכת הטלפוניה K2 מציעה מגוון רחב של תכונות לשיפור פעולת העסק ויכולה לספק את כל מה שדרוש ממערכת תקשורת, לפעילות קלה וחכמה. תכונות מתקדמות כגון הקלטת שיחות ושיחות ועידה לא דורשות תשלום נוסף.
הקצאה אוטומטית (Auto Provision)
הגדר את טלפוני ה-IP שלך בקלות עם תכונת ההקצאה האוטומטית. שיטה זו מזהה באופן אוטומטי טלפונים של Yealink, Cisco, Polycom, Avaya, Snom, VTech, Alcatel, Panasonic, Htek ו-Fanvil, ועוזרת לך להגדיר קבוצות גדולות של מכשירי IP בו זמנית. ניתן להוסיף ולהגדיר באופן אוטומטי גם את Yeastar FXS VoIP Gateway בממשק המשתמש המקוון.
ניידות
עובדי חוץ יכולים ליהנות ממספר תכונות הקשורות לניידות. הפניית שיחות, שלוחות טלפון ניידות, אפליקציית Linkus Mobile Client לטלפון הסלולרי ותכונות נוספות יבטיחו שתישאר מחובר למערכת הטלפוניה וללקוחותיך בכל מקום ובכל זמן.
מערכת יתירה
שתי מערכות K2 יכולות ליצור מערכת בעלת זמינות גבוהה וזאת על מנת למנוע את האובדן העסקי המיותר שעשוי להיגרם מכשל בלתי צפוי של אחד מהמערכות. המעבר למערכת היתירה מתרחש באופן מידי, כך שהמתקשרים עדיין יוכלו להגיע לאנשים אותם הם צריכים, והעסק ממשיך לעבוד כרגיל.
אמינות
K2 נתמכת על ידי מעבד CPU ברמה גבוהה, ומספקת ביצועים יציבים, איכות גבוהה וצרכי תקשורת עתידיים המשולבים כולם במערכת טלפוניה אמינה לעסקים.
ניהול פשוט
ממשק משתמש מבוסס רשת וקל לשימוש נותן למנהל שליטה מלאה במערכת, וגם מספק לכל משתמש פורטל משתמש מבוסס רשת, כדי לאפשר גישה קלה להיסטוריית השיחות, הקלטת השיחות, הדואר הקולי והגדרות מותאמות אישית.
מאפיינים
- Linkus Mobile Client
- איתות/ אינטרקום
- שלוחה ניידת
- הודעות מערכת בשפה העברית
- העברה "עיוורת"
- העברה מבוקרת
- הפניית שיחה
- SIP Forking
- הקלטת שיחות
- איסוף שיחה
- הקצאת משאבים
- הרשאות משתמשים
- ועידה
- שיחה מוחזרת (call back)
- חיוג לפי שם
- חיוג מהיר
- שיחה חונה
- מהפקס לדואר האלקטרוני
- מוזיקה בהמתנה
- זמני יום/ לילה
- ממשק אינטרנטי בכמה שפות
- מענה אוטומטי ממוחשב (IVR)
- AutoCLIP
- מרכז האירועים
- נא לא להפריע (DND)
- ניטור מצב ומשאבים בזמן אמת
- ניטור שיחה
- ניתוב שיחה
- הקלטה במקש אחד
- פורטל משתמשים
- צליל צלצול ייעודי
- קבוצת צלצול
- רשימה שחורה/רשימה לבנה
- רשימת PIN
- שיחה מזוהה
- שיחה ממתינה
- שיחות וידאו
- הפניית דואר קולי
- דואר קולי
- דואר קולי לדוא"ל
- תור
- רשימת שיחות (CDR)
- DISA
- DNIS
- SLA
מפרטים
K2 | |
---|---|
משתמשים | 2000 |
מקס' שיחות בו זמנית | 500 |
עורקי VoIP | 400 |
פרוטוקול | SIP (RFC3261), IAX2 |
פרוטוקול העברה | UDP, TCP, TLS, SRTP |
מקודד שמע | G711 (alaw/ulaw), G722, G726, G729A, GSM, Speex, ADPCM, iLBC |
מקודד וידאו | H263, H263P, H264, MPEG4 |
LAN | 1 × 10/100/1000 Mbps |
WAN | 1 × 10/100/1000 Mbps |
דואר קולי | 40000 דקות (ניתן להרחבה) |
חומת אש | כן |
פקס T.38 | כן |
ספק כח כפול | אופציונאלי |
גיבוי חם | כן |
מרכז יישומים | Linkus Mobile Client, Auto Provision |
כונן קשיח | "3.5 HDD, 1T or more |
התקנה | 1U Rack- mount |