Yeastar P-Series PBX System

Yeastar P-Series PBX System

PBX Plus

תכונות מעולות

סדרת P מספקת יותר פונקציונאליות ממה שניתן לצפות מכל מערכת טלפוניה עסקית ממוצעת בשוק ה SME. החל מתכונות חיוניות ועד תכונות "טוב שיש". המרכזייה מטפלת לא רק בשיחות עסקיות שוטפות אלא גם בפעולות תקשורת מתוחכמות שמכסות את הרוב המוחלט של צורכי התקשורת של הלקוח. הלקוח מקבל פתרון מעולה במחיר תחרותי הכולל IVR, תור שיחות נכנסות, הקלטת שיחות, שיחות ועידה, ותכונות מתקדמות אחרות.

פתרון קול סנטר

סדרת P כוללת פתרון קול סנטר לשיחות נכנסות לשיפור יעילות המוקדנים וזמן תגובתם, ובכך מבטיחה את שביעות רצון הלקוחות מהשירות. פרט לתכונות תקשורת סטנדרטיות, תכונות נוספות כגון של ניתוב שיחות, ניהול תורים, מסך סטאטוסים ודוחות, כל אלה מיועדים לתמיכה בניטור, דיווח וניהול יעילים יותר של המוקד.

תקשורת אחודה ( Linkus UC Client)

כדי לשפר את חוויית ויעילות התקשורת, Linkus UC Clients מאפשר למשתמשי המרכזייה גישה קלה לערכה מקיפה של תכונות כגון, שיחת ועידה, דואר קולי, נוכחות, אנשי קשר ושיתוף פעולה והכל באמצעות ממשק יחיד הניתן להפעלה על גבי טלפונים ניידים, מחשבים ודפדפני אינטרנט. העובדים יכולים להישאר מחוברים עם עמיתיהם ולקוחותיהם היכן, מתי ואיך שהם מעדיפים.

נוכחות ומסרים מיידים (Presence & MI)

כמרכיבים בסיסיים של תקשורת מאוחדת, הנוכחות והמסרים המיידים מסייעים לעסקים לממש שיתוף פעולה באמצעות מסרי מלל ולהגביר את התפוקה. תכונת הנוכחות בסדרת P מגיעה עם מידע עשיר לגבי זמינות המשתמשים וגמישות גבוהה בשינוי הסטטוס בעת השימוש במסרים מיידים; יחד עם שיתוף קבצים, הדבר משלים את צורות התקשורת האחרות.

פנל המפעיל (Operator Panel)

פנל המפעיל הוא מסוף ויזואלי המאפשר טיפול מהיר בשיחות נכנסות בהתבסס על זמינות זמן-אמת של המוקדנים. ניתן פשוט לגרור-ולשחרר את השיחות כדי להפנות שיחות לשלוחה מסוימת, לקבוצת צלצול או לתור. פרט לכך, הרשאות גמישות מבוססות-תפקיד מסייעות בתפעול בתסריטי הפעלה שונים.

רשימת אנשי הקשר

המרכזייה הופכת את עניין הארגון של רשימת אנשי הקשר בארגון לקל ואינטואיטיבי. המשתמשים יכולים הן להוסיף את אנשי הקשר שלהם לרשימה מרכזית הזמינה לכל הארגון, והן לנהל את רשימת אנשי הקשר הפרטית שלהם. כל רשומות אנשי הקשר יהיו מסונכרנות בין כל המערכות על גבי Linkus UC clients – מה שמאפשר גישה קלה וחיוג מהמשרד, מהנייד או בגישה מרחוק.

עבודה מרחוק

המרכזייה מסדרת P מסייעת לעסקים להסתגל לצורת העבודה החדשה בעבודה מהבית ע"י עקרון הניידות BYOD (Bring Your Own Device, הבא את המכשיר הפרטי שלך), ובכך להקטין את אתגרי האבטחה וניהול הרשת, לתמוך בבקרה וניהול מרחוק, ולשלב את שיתוף הפעולה של הצוותים. כאשר תכונות העבודה-מרחוק זמינות מיידית, צוותים מבוזרים שמאוחדים תחת אותה המערכת יכולים להישאר מעורבים ויעילים.

מערכת משולבת

פרט לתכונות המובנות, המרכזייה מסדרת P עובדת באופן מושלם עם מערכות צד-שלישי, כולל טלפוני SIP תקניים, מערכת CRM, כלי שיתוף פעולה שונים וכו', ומספקת חוויה אחידה עם פשטות גדולה ואפשרויות רבות תוך כדי שבירת המגבלות בין מגוון רחב של מערכות.

תכונות המרכזייה

כללי

  • AutoCLIP
  • תמיכת BLF
  • שעות עבודה וחגים
  • רשימת שיחות מותרות/חסומות
  • הקלטת שיחה
  • הודעות מותאמות
  • צלצול ייחודי
  • DNIS
  • מספר חירום
  • הודעות חירום
  • שלוחות ניידות
  • מוזיקת המתנה
  • רשימת השמעה MOH
  • שילוב עם Microsoft Teams
  • רשימת PIN
  • שלוחות מרוחקות
  • חיוג מהיר
  • פקס T.38
  • פקס-לדוא"ל
  • דואר קולי
  • ברכת דואר קולי אישית
  • דואר קולי-לדוא"ל

טלפוניה

  • הפניית שיחה
  • ניטור שיחה (האזנה/ לחישה/התערבות)
  • שיחה חונה
  • איסוף שיחה
  • ניתוב שיחות
  • העברת שיחה (מכוונת או עיוורת)
  • שיחה ממתינה
  • שיחה מזוהה
  • ניתוב שיחה מבוסס CID ומבוסס DID
  • חדרי ועידה
  • חיוג לפי שם
  • DID (Direct Inward Dialing) חיוג נכנס ישיר
  • DOD (Direct Outward Dialing)
    חיוג יוצא ישיר
  • DND (Do Not Disturb)
    נא לא להפריע
  • DISA
  • IVR
  • תור
  • קבוצת צלצול
  • דוחות CDR ובסיסיים

ניהול ואבטחה

  • ניהול מבוסס-רשת ושער-משתמש
  • לוח בקרה (Dashboard)
  • תפקוד משתמש גרעיני
  • יבוא נפח שלוחות גדול
  • יבוא נפח קווים גדול
  • קבוצת שלוחות
  • שרת SMTP מובנה
  • יומני אירועים
  • הודעות אירועים
  • כונן רשת
  • גיבוי ושחזור
  • יומני תפעול
  • תקשורת מאובטחת (SRTP & TLS)
  • פתרון בעיות
  • בטחון
    • אכיפת סיסמאות
    • הגנה אוטומטית
    • הגנה סטטית
    • רשימת IP שחורה
    • אתראות בטחון בדוא"ל

תקשורת מאוחדת

  • יישום Linkus לנייד (iOS, Android)
  • יישום Linkus למחשב (Windows, MacOS)
  • יישום Linkus Web
  • Chrome  – Click to Call (הקש כדי להתקשר)
  • בחר ב – Linkus וחייג עם מקש-חם
  • שיחות ועידת אודיו
  • מסרים מאוחדים
  • פנל תפעול
    • מספר משתמשים בלתי-מוגבל
    • שיגור שיחות פעילות (הפניה, העברה, ניתוק, הקלטה, החנייה, ניטור)
    • ניטור סטטוס שיחה (נכנסת, יוצאת, שלוחה, שיחות חונות, צלצול קבוצתי, תור)
    • נוכחות
    • בקרת מצב נוכחות בשלוחה
    • שינוי שעות עבודה

ישומים נוספים

קול סנטר

מאפיינים עיקריים

  • פנל תורים
  • מדדי זמן-אמת על התצוגה
  • הסכם רמת השירות (SLA) למדידת ביצועים
  • דוחות

שירות ענן Linkus

מאפיינים עיקריים

  • חובה עבור עבודה מרחוק
  • תעלה פרטית ומאובטחת
  • הגדרת שרת Linkus קלה
  • איכות שיחת Linkus טובה יותר

PBX Plus models

P550 לעסקים קטנים

P550 היא מערכת IP-PBX שלמה וקומפקטית במארז 1U להתקנה בארון תקשורת 19”. P550 היא מרכזיה מתקדמת ומודולרית, ומסוגלת לתמוך בקישוריות ISDN BRI‏, PSTN ו- GSM ולספק תקשורת VoIP ל-50 משתמשים.

מאפיינים עיקריים

  • 50 משתמשים
  • 25 שיחות בו זמנית
  • מקסימום שלוחות קול סנטר - 50
  • עד 8 יציאות FXS/FXO
  • עד 4 ערוצים סלולריים (GSM/3G/4G)
  • אחסון חיצוני – USB (up to 2TB)
  • 2 יציאות אתרנט – 10/100/1000 Mbps
  • התקנה בארון תקשורת (1U)

P560 לארגונים בינוניים

P560 היא מערכת תקשורת עסקית משתלמת. התצורה הבסיסית שלה מתאימה ל-100 משתמשים ו-30 שיחות בו זמנית וניתן להרחיב אותה ל-200 משתמשים ו-60 שיחות בו זמנית. P560 היא גמישה וכוללת תמיכה ביציאות אנלוגיות, ב-E1/T1/PRI, וברשתות GSM.

מאפיינים עיקריים

  • 100 משתמשים (עם אפשרות הרחבה ל-200)
  • 30 שיחות בו זמנית (עם אפשרות הרחבה ל-60)
  • מקסימום שלוחות קול סנטר – 100 (עם אפשרות הרחבה ל 200)
  • עד 8 יציאות FXS/FXO
  • עד 4 ערוצים סלולריים (GSM/3G/4G)
  • יציאת E1/PRI אחת
  • כונן קשיח - 1 SATA (Up to 2TB)
  • אחסון חיצוני – USB (up to 2TB)
  • 2 יציאות אתרנט – 10/100/1000 Mbps
  • התקנה בארון תקשורת

P570 לארגונים גדולים

P570 מספקת שירותי טלפונית IP לארגוניים בינוניים וגדולים. התצורה הבסיסית שלה מתאימה ל-300 משתמשים. ניתן להרחיב את S300 ל-500 משתמשים ולהמשיך להרחיב אותה כשהפעילות העסקית גדלה. היא תומכת בעד 16 יציאות אנלוגיות, עד 2 יציאות E1/PRI ועד 6 ערוצי GSM.

מאפיינים עיקריים

  • 300 משתמשים (עם אפשרות הרחבה ל-500)
  • 60 שיחות בו זמנית (עם אפשרות הרחבה ל-120)
  • מקסימום שלוחות קול סנטר – 300 (עם אפשרות הרחבה ל 500)
  • עד 16 יציאות FXS/FXO
  • עד 6 ערוצים סלולריים (GSM/3G/4G)
  • עד 2 יציאות E1/PRI
  • כונן קשיח - 1 SATA (Up to 2TB)
  • אחסון חיצוני – USB (up to 2TB)
  • 2 יציאות אתרנט – 10/100/1000 Mbps
  • התקנה בארון תקשורת

לפרטים ושאלות

03-951-4440

מחסן

03-9559018

ימים ושעות פעילות

ימים א’-ה’
08:00-17:00

דילוג לתוכן