מערכת הקלטה CQ פותחה ומשווקת עבור הקלטת שיחות ממרכזיות הטלפון

קבל מידע בזמן אמת על אספקטים עיסקיים כגון פוטנציאל סגירת עיסקה, ביצועי המוכרן ומיקודו בדרך המכירה המתאימה ללקוח

מידע בזמן אמת על אספקטים עסקיים ופוטנציאל המכירות, ביצועי המוכרן ותהליכי המכירות.

מערכת הקלטה CQ פותחה ומשווקת עבור הקלטת שיחות ממרכזיות הטלפון.

המערכת משמשת בעיקר הקלטת שיחות של שלוחות הטלפון ממוקדי השיחות וההנהלה.

מערכת ההקלטה משווקת עם מספר מערכות נלוות כגון:  VOICESENSE

המערכות מאפשרות להבין התנהלות לקוחות והנציגים ולהסיק מסקנות לגבי תפקוד החברה ואיכות פעילות המוקד.

  • מערכת Voice Sense – ניתוח דפוסי דיבור של הלקוח בשיחת נציג.
  • מערכתVoice Sense – מתמחה באפיון התנהגות על ידי ניתוח דיבור.
  • מציאת הקשר בין התנהגות לקוח לכשל עתידי לדוגמא: בהחזר הלוואות.
  • קטגוריות סיכון – המערכת מאבחנת ארבע קבוצות סיכון – סיכון נמוך מאד / סיכון נמוך / סיכון בינוני / סיכון גבוה.
  • מערכת Voice Sense מתממשקת לשרת הקלטות CQ לקבלת תזרים השיחה, ונתוני שיחת הנציג.
  • תוצאת ניתוח המידע מתקבלות במחשב הנציג ובעמדת מנהל.

מערכת הקלטה CQ + Voicesense

ארגוקום – ניתוח ובניית פרופיל על בסיס שיחות זמן אמת CIS Crystal Quality Solutions

לפרטים נוספים, צרו איתנו קשר: